Obchodní podmínky
Základní podmínky poskytování našich služeb se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
Se všemi osobními údaji bude nakládáno podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
Smluvní vztah
Smluvní vztah vzniká mezi:
objednatelem – osobou, která v souladu s těmito obchodními podmínkami vystaví zhotoviteli objednávku,
a
zhotovitelem – KOREKTOR CZ.
Předmět smluvního vztahu
Předmětem smluvního vztahu je pravopisná, gramatická, typografická a stylistická úprava zaslaného textu v českém jazyce, popř. další jazykové, editační a textové služby podle nabídky služeb na internetových stránkách zhotovitele.
Příjem objednávek
Objednatel provede objednávku zasláním e-mailu na adresu, která je momentálně mimo provoz, ve kterém uvede své požadavky (objednání korektury podle nabídky služeb na internetových stránkách zhotovitele). Součástí e-mailu bude přiložený soubor s textem určeným pro korekturu.
E-mail musí dále obsahovat:
• jméno a příjmení klienta;
• fakturační údaje – buď 1) název subjektu, sídlo, IČ (případně DIČ) u právnických osob a podnikatelů, nebo 2) jméno, příjmení a trvalé bydliště fyzické osoby.
Po dohodě je možné předat data na záznamovém médiu jinými způsoby (poštou, osobně).
V případě další objednávky již není třeba fakturační údaje uvádět (pokud nedošlo k jejich změně).
Provedením objednávky výše uvedeným způsobem klient souhlasí s těmito obchodními podmínkami v jejich celém znění.
Pokud bude v objednávce chybět některá z výše uvedených náležitostí, zažádá zhotovitel o její doplnění. Jakmile bude vše v pořádku, obdrží objednatel od zhotovitele potvrzující e-mail, který bude obsahovat předběžnou cenu a termín dodání. Tímto okamžikem vzniká smluvní vztah, a to i bez uzavření písemné smlouvy.
Platební a dodací podmínky
Cena služeb je smluvní a vychází z ceníku zveřejněného na internetových stránkách zhotovitele. Lhůta dodání zakázky je vzájemným ujednáním objednatele a zhotovitele. Potvrzením závazné objednávky vyjadřuje objednatel souhlas se stanovenou cenou a termínem dodání. Hotová zakázka bude zaslána objednateli v dohodnutém termínu, ten ji zkontroluje a potvrdí zhotoviteli její přijetí. Následně zhotovitel vystaví fakturu ve smluvené formě (elektronická, výtisk) a zašle objednateli. Doba splatnosti faktur je 7 dní. V případě prodlení s úhradou smluvní ceny zaplatí objednatel smluvní pokutu ve výši 0,1 % z celkové dohodnuté ceny za každý den prodlení.
Záruky
V případě, že objednatel nalezne v opravovaném textu přehlédnuté chyby, zhotovitel vrátí objednateli 50 % z ceny za celou normostranu, na které byla chyba nalezena. Reklamaci je nutno uplatnit do 7 dnů od převzetí zakázky.
Veškeré skutečnosti ve svěřených dokumentech jsou považovány za přísně důvěrné a zhotovitel je povinen zachovávat o nich mlčenlivost.
Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1. října 2010.